19 Eylül 2012 Çarşamba

SERAMİK TABANLI TENCERE SETİM

Geçenlerde yıllardır kullandığım Emsan teflon tencere takımıma veda edip yerine Esse'den seramik tabanlı minik tencere seti aldım. Teflon kullanmak gerçekten de çok zor.Bu zamana kadar çok iyi dayandılar teflon tencerelerim. Gerçi  en çok pilav için kullanıyordum. Çizilmemeleri için çok çalışsam da yine de ufak tefek çizikler oldu. En iyisi atıp yenisini almak dedim ve seramik tabanlı aldım. Kullandım ve yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.


Bu aşağıdaki fotoğrafı netten aldım,daha güzel görünüyor diye....



En sağlıklısı çelik tabi ki ama bu seramikler teflondan daha sağlıklıymış.Bunların da çizilmemesi gerekli yine de . Her neyse kullandım ve de hoşuma gitti. Üstelik pilavı pişirirken ocakta unutuvermişim, eyvah yandı derken baktım hiç bir şey olmamış. Tencereden kayıp gidiyor adeta. Ben şimdilik memnun kaldım. İleri ki zamanlarda memnuniyetsizliğim olursa paylaşırım sizlerle. Üstelik daha az yağ koyarak yapılabilir bu tencerede yemekler.


Markaya gelince daha önce Esse'den düdüklü tencere almıştım. Memnun kalınca bu seti de aldım.


Açıkcası çok da araştırmadan tesadüfi almıştım tencereleri. Sizlerden de kullananınız  var mı? Memnun musunuz? 

19 yorum:

  1. güle güle kullanın, yorumları ben de merakla bekliyorum, ben de çeyizime alırım belki... :)

    YanıtlaSil
  2. bizimkilerde geçenlere seramik tabanlı tencereler iyi oluyor diye konuşuyorlardı, güle güle kullan canım,

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım...
    bu seramik kaplamalı tencerelerden bende istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah alirsin en kisa zamanda....

      Sil
  4. ben emsan seramik pilav tenceresini ve tavasını kullanıyorum hemde devamlı çok ama çok memnunum.. herkese de tavsiye ediyorum. sende çok memnun kalıcaksın dediğin gibi tencereden kayıp gidiyor.. yıkamasıda kolay bulaşık makinasında yıkanmıyor sadece dezavantajı bu ama olsun :) güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elde yikamak lazimmis ama cok kolay yikaniyor. olsun okadar da dedigin gibi

      Sil
  5. bende başka markanın seramık tavasını aldım tencerelerde celik kullanıyorum.ama son derece memnunum.dediğin gibi kayıp gidiyo

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan. Bende Cem in bu rektekini setini aldım 1 ay önce çok memnunun. başka tencere kullanmıyorum desem yeridir. ancak benimkiler makinede yıkanabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinede yikanabilir olmasi guzelmis. eldd tavsiye ediyor esse. ama dedigim gibi zor yikanmiyor en azibdan

      Sil
  7. HAYIRLI OLSUN CANIM, BU ARA BENİM DE AKLIMDA TEFLONLARI ATMAK.. YERİNE SERAMİK Mİ ALSAM DÖKÜM MÜ DERKEN SENİN POSTUNU GÖRDÜM. BEN HALA MARKA KONUSUNDA KARARSIZIM.. İNŞALLAH HEP MEMNUN KALIRSIN TENCERELERİNDEN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teflondan kurtulmak en guzeli. sirada tavalarim var. İlk ciziklerin de atacam

      Sil
  8. Bende yenilemeyi düşünüyorum tencerelerimi.
    Son zamanlarda araştırmıştım seramik tabanlıları sanırım herkes memnun.
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. bu seramik tencerelere benim de içim gidiyor mehtap.. bakalım ne zaman sırası gelecek..
    afiyetle yemekler pişirmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim.en kisa zamanda daha iyileri senin olsun

      Sil
  10. Güle güle güzel günlerde kullan canım....
    Keeşke esse yi tercih etmemiş olsaydın,malesef çok kötü deneyim yaşadım yakın bi zaman da hemde.Alırken herhangi bi sorunda bize getiriyorsunuz 2 yıl garantisi var yağsız bile pişirebilirsin kesinlikle yapışmaz dediler.3 ay geçmeden tencerenin içinde menemen dahi pişiremez hale geldi.Götürdüğüm zaman ise yapışmazlık garantisi sadece 3 ay olduğunu ondan sonra normal tencere görevi görebileceğini hiçbir şey yapamayız deyip tabiri caiz se baştan attılar.
    Umarım hepsi aynı değildir bir ömür kullanırsın....ara sıra bize de bekleriz tabii ki
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım iyi demedin valla, umarım senin başına gelen benim başıma da gelmez. Tamamıyla tesadüf eseri aldım. Çok da araştırma fırsatı bulamamıştım.

      Sil
  11. Seramik tabanlı tencere seti almayı ben de düşünüyorum. Fakat marka konusunda kararsızım hala.Teflon tencereleri özel beyaz boyayla boyayıp seramik diye satıyorlarmış bu yüzden korkuyorum. Ama teflon da fazla kullanmak istemiyorum kanserojen olduğu için :(

    YanıtlaSil
  12. Merhaba aynından bende çeyizi için aldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkürler...